Euskal Herriko Telekomunkazio Kooperatiba

Segurtasuna bermatzeko protokoloa

Bazkidearen harremanetarako emailak:

  • Bazkidetza egindakoan emandako emaila izango da harremanetarako erabiliko dena. Email hori aldatzeko, bazkideak berak idatzi beharko du helbide zaharretik email berria zein den adieraziz.
  • Bazkide bakoitzak bi email ezberdin erabil ditzake bere zerbitzuen zein datuen aldaketak kudeatzeko.

    Kontakturako emailak gehitzeko: bere emailetik idatzi beharko du zein den bigarren helbidea.

  • Bi email helbide hauek izango dira datu, tarifa, zerbitzu… aldaketak kudeatzeko aukera izango duten bakarrak.

Datu zein zerbitzu aldaketak:

  • Edozein aldaketa idatziz eskatu beharko da BETI.
  • Horretarako bazkideak kontakturako eman digun bi emailetako batetik idatzi beharko da mezua.

Beste email batetik jasoko bagenu eskaera, ez da kontutan izango.

PIN edota PUK kodeen eskaerak:

  • Kode hauek ez dira inoiz ahoz emango.

  • Bazkideak kontakturako emandako bi emailetako batera bidaliko dugu soilik kodea.

  • Email horretatik idaztea ezinezkoa balitz, bazkidearen datu pertsonalez gain beste datu batzuk eskatuko zaizkio bazkidea bera dela ziurtatzeko.

 

Pin It on Pinterest